2018. március 16., péntek

Adóbevallás 2018 határidő

Adóbevallás >>> 

 

A 2017. évi jövedelmeink bevallásával kapcsolatos határidők az alábbiak szerint alakulnak 2018-ban:
  • önadózók számára a munkáltatói igazolások kiadásának határideje törvény szerint 2018. január 31. Mivel ez szerda, munkanapra esik, így  tényleg eddig kell átadják a dolgozók részére a jövedelemigazolásokat.
  • az adókedvezményre jogosító igazolásokat jogszabály alapján 2018. február 15-ig kell kiadnia az egészségpénztáraknak, nyugdíjpénztáraknak, pénzintézeteknek.
  • a 2017-es jövedelmekről szóló adóbevallás 2018 évi beadási határideje jogszabály szerint május 20., ez  vasárnapra esik, ráadásul hétfőn Pünkösd lesz, a határidő így meghosszabbodik 2 nappal és módosul 2018. május 22-re.

4 megjegyzés:

  1. Jó napot, Josef Lewis, egy magánhitelező, aki kölcsönöket ad az egyéneknek, a vállalatoknak és a kormányzati intézményeknek 2% -os alacsony kamatlábbal. Tudjuk, hogy vannak olyan családok, akik fizetés ellenében élnek, és mások, akik nem tudják ellátni pénzügyi kötelezettségeiket, és ezért vagyunk itt a pénzügyi helyreállításhoz.

    Pénzügyi szolgáltatásaink széles skáláját kínáljuk: Üzleti tervezés, kereskedelmi és fejlesztési pénzügyek, ingatlanok és jelzálogkölcsönök, adósságkonszolidációs kölcsönök, üzleti kölcsönök, magánhitelek, otthoni refinanszírozás, szállodai hitelek, hallgatói hitelek stb. ha érdekelt a kölcsön és mentes csalások ..

    E-mail: progresiveloan@yahoo.com
    Szöveg / hívás: +1 (603) 786-7565 köszönetet mond


    VálaszTörlés
  2. Üdvözlet mindenkinek, Zoe vagyok, Burgasból, Magyarországon, és csak egy nagyon szívélyes köszönetet szeretnék mondani a Dante Paola Szövetkezeti Súgónak az őszinteségért, nyitottságáért, átláthatóságáért, az őszinteségért, a szeretetért és támogatásáért, amellyel kölcsönöket szereztek tőlük. Sokat éltem a csalók kezében, és az idő nem engedi, hogy elmondjam mindazt, amit az elmúlt hónapban online a vendégben keresztülmentem, vagy kölcsönösszeget szereztem, ha itt otthon szerettem volna otthon lenni, de Isten válaszolt Imáimat kérdezem Dante Paola támogatásának és szeretetének köszönhetően, aki kezdeti kétségeim és szüntelenség ellenére ölel fel és velem megértett, jó szívével és szeretetével a 2% -os kamatú kölcsön alapjaiban most háztulajdonos vagyok, és esküt tettem. hogy elterjesszem ezeket a híreket, és azt is elmondjam a világnak, hogy még mindig vannak valódi és kevés jó online hitelintézet, amelyek segítenek és újraéleszteni a száraz csontot, mint én korábban voltam. Ne hallgassa meg és olvassa el ezt a bizonyságot, mert ez egy valódi életváltoztató tapasztalat, és bárki, akinek szüksége van ilyenfajta megfordulásra, ne habozzon vagy kételkedjen abban, mert bizonyítottam, és esküszöm az ég Istenére, hogy ez a történet valós és a velük való tapasztalataim története is. Nézze meg őket e-mailben, ha pénzre van szüksége! e-mail: Dantecooperativehelp@hotmail.com, vagy kapcsolatba léphet vele e-mailben: dantecooperativehelp@hotmail.com a gyors csevegéshez vagy a WhatsApp-hoz / +35677926593

    Kösz
    Zoe

    VálaszTörlés

  3. Szia,
    Ön egy megbízható hitelezőt keres, fáradt a bankok és a jelzálog letiltásáról, fáradt-e alapokat keresni vállalkozása finanszírozására, vagy pénzügyi szempontból zavarban van, hogy nem tudja kifizetni adósságait és számláit? Gondolkozik pénzügyi segítségre? míg ne siess most, és ragadja meg a garantált és garantált kölcsönt ma, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: annaloanfinance@gmail.com, a gyors csevegéshez vagy a WhatsApp-hoz / +35677926593.

    VálaszTörlés
  4. Az élet valóban kegyelem, Daan Sophia vagyok, jelenleg az USA-ban, Kaliforniában. Szeretném megosztani veletek tapasztalataimat arról, hogy hogyan szereztem 185 000,00 USD értékű hitelt a bankszámlám törlésére és egy új vállalkozás elindítására. Az egész akkor kezdődött, amikor elvesztettem az otthonomat és a holmimat a számlakibocsátás és néhány személyes szükséglet ellensúlyozására készített banki tervezet miatt. Olyan kétségbeesett lettem, és minden eszközzel elkezdtem forrásokat keresni. Szerencsére hallottam egy kollégámat erről a cégről beszélni, érdeklődni kezdtem, bár féltem, hogy átvernek, kényszerített a helyzetem, és nem volt más választásom, mint tanácsot kérni a barátomtól éppen ezzel a céggel kapcsolatban, és megadták nekik kapcsolattartási szám, az érintkezés velük valóban szkeptikus lett, mivel az online hitelezőkkel szereztem korábbi tapasztalataimat, nem tudtam, hogy éppen ez a társaság "A PROGRESSIVE HITEL INC. istenfélő volt számomra, a családom és az egész internetes világ számára. nagy segítséget nyújt nekem és néhány kollégámnak, és ma büszke tulajdonosa vagyok a jól szervezett üzleti tevékenységnek, és a felelősségét jól kezeljük, köszönhetően Josef Lewis-nak (progressiveloan@gmail.com). Szóval, ha valóban szüksége van egy kölcsön akár saját vállalkozásának bővítése vagy beindítása érdekében, akár bármilyen pénzügyi nehézség esetén, azt tanácsolom, hogy adjon Josef Lewis úrnak, a Progresszív kölcsönnek pénzügyi felemelés lehetőségét az Ön életében. E-mail: progressiveloan@gmail.com VAGY Wha tsApp / Text +13254005559 és ne essen online átverés áldozatává a hitel megszerzése jegyében. köszönöm

    VálaszTörlés